Het krijgen van gratis homebuilding-leads is niet echt een raketwetenschap. Zelfs als u geen marketingdiploma heeft, hoeft u zich niet aan te melden voor een gratis proefaanbieding van deze flagrante online leadgeneratieservice. Het enige wat je hoeft te doen is vriendelijk zijn. Wees aardig en je zult versteld staan hoeveel gratis leads er nog meer naar je toe komen.
Je denkt waarschijnlijk dat dit idee nogal vaag is en je hebt gelijk. Laat me specifieker zijn. Als je meer gratis leads wilt hebben dan je weet wat je ermee moet doen, wees dan zo vriendelijk mogelijk tegen elke klant en huiseigenaar waarmee je te maken hebt. Dit betekent dat wanneer u klaar bent met het verbouwen van iemands keuken, zij van mening moeten zijn dat u de vriendelijkste en meest attente aannemer bent die zij hebben mogen inhuren.
Dit concept klinkt misschien eenvoudig genoeg, maar in mijn carrière als Energielabel aanvragen de aannemer heb ik zelden een professional voor woningverbetering gezien die het consistent voor elkaar kan krijgen. Velen van hen beginnen met goede bedoelingen en zijn aardig tijdens de eerste offertes, maar krijgen dan genoeg van klanten en zijn vaak onbeleefd of afwijzend tegen het einde van het project. Ik zeg niet dat het makkelijk is. Geloof me, ik heb tegenslagen en explosies gehad met mijn verhuurders, maar in elk geval heb ik kunnen terugkijken op het feit dat het mijn bedrijf op de lange termijn alleen maar schaadde. Waarom? Het deed me pijn omdat alle gratis verwijzingen die ik onderweg van die persoon zou hebben gekregen, verspild waren aan mijn gebrek aan geduld.
We weten hoe moeilijk het is om op je tong te bijten en je kalmte te bewaren. Vooral als de klant een totale eikel is over de kleine dingen. Maar als je de kracht kunt vinden om op deze momenten kalm te blijven, zal dat grote beloningen opleveren. weg naam. Dood ze met vriendelijkheid en ze zullen hun vrienden en familie waarschijnlijk jarenlang in gloeiende bewoordingen over je vertellen. Beantwoord ze en je kunt erop rekenen dat ze de komende jaren alleen maar negatieve dingen over het bedrijf te zeggen hebben, zo niet hun hele leven.